Thursday, March 14, 2013

Only USD 0.60 Short


I have collected USD 6.40 at EasyHits4U to upgrade my membership. That is my plan. EasyHits4U has been rewarded member with USD 0.3 per 1,000 websites visited. I was surfing 250 websites daily as much as my spare time.

Saya sudah mengumpulkan USD 6.40 di EasyHits4U untuk meng-upgrade keanggotaan. Itu rencananya. EasyHits4U memberi hadiah member dengan USD 0,3 per 1.000 situs yang dikunjungi. Saya mengunjungi 250 situs per harinya sebanyak waktu luang yang tersedia.

I need USD 7 to upgrade membership, i have shorted USD 0.60. It means i have to surf 2,000 websites, divided 250 websites daily. It should be 8 more days to accomplish if i have surfing 250 websites everyday.

Saya perlu USD 7 untuk meng-upgrade keanggotaan, saya masih kekurangan USD 0.60. Maksudnya saya mesti mengunjungi 2.000 situs, dibagi dengan 250 situs per hari. Perlu 8 hari ke depan untuk melengkapinya jika saya mampu mengunjungi 250 situs per hari.

Isn't ok for you to pay via paypal or payza directly? Because i want to train my discipline and commitment. And i wish the result of collecting USD 7 will be directing to upgrade my membership at EasyHits4U.

Kenapa tidak langsung membayar via paypal or paypal atau payza? Karena saya berdisplin pada diri sendiri dan melatih komitmen. Dan saya berharap hasil pengumpulan USD 7 akan langsung dialihkan untuk meng-upgrade keanggotaan.


Permalink Only USD 0.60 Short




No comments:

Post a Comment