Tuesday, June 11, 2013

Three Updates





Decreased minimum withdrawal on paypal



Perfect Money doesn't seem to be very popular as i have received no offer for perfect money exchange and just 1 dollar from a member to buy earning units, so i chose to lower paypal minimum withdrawal to just 0.10$, why this amount ? Because Paypal doesn't allow me to automate payments so increasing the minimum will decrease the number of payments i have to do.Don't forget that you can reinvest your balance in earning units as each one is just 0.01$ and reaching your minimum will be easier. I hope you'll appreciate this news and please keep to login, other changes will be made in the next days.

For any other infos, contact: paidtologin

Take care,
Paidtologin's Administrator

Perfect Money terlihat tidak begitu popular sama halnya dengan saya tidak tidak mendapat penawaran menarik untuk perfect money exchange dan hanya 1 dollar dari tiap member untuk membeli earning units, jadi saya memutuskan untuk menurunkan batas minimum penarikan uang sampai usd 0.10$, kenapa jumlahnya segitu ? Karena Paypal melarang saya untuk otomasi pembayaran dengan menurunkan batas menurunkan pembayaran akan menurunkan pula pembayaran yang saya lakukan. Jangan lupa, kamu bisa re-investasi rekeningmu pada earning units tiap kali mencapai usd 0.01$ dan memudahkan mencapai batas minimum pembayaran. Saya berharap kamu menghargai berita ini dan rajinlah login, perubahan lain akan dilakukan di masa depan.

Untuk info lebih lanjut, hubungi: paidtologin

Take care,
Paidtologin's Administrator

Decreased Minimum Withdrawal On Paypal


Source sumber: Paidtologin's Administrator

Site Update - Jun e 09, 2013



Dear Members,

As you know I’ve been with you guys ever since the sites were online and been there through all it’s ups and downs. Always dealt with the sites and dear members problems as my top priority (even putting my stuff on hold for the sites). But it’s time I took a short break from all this. Doesn’t mean I’m leaving the sites for good or anything it’s just a break .

So I leave the site and my beloved members in the hands Saket (hoping he will take care of my tasks while i’m away).

Last but not least please kindly accept my apologies for any mistakes or hard feelings that may have happened during these times.

With lots of love. Serenity

Dear Members,

Seperti yang kamu ketahui Saya sudah bersamamu sejak situs ini online dan selalu bersama disaat naik dan turun. Selalu berhubungan dengan situs ini dan masalah yang dialami member selalu menjadi prioritas utama saya (bahkan mengesampingkan masalah pribadi demi situs ini). Jadi ini waktunya untuk beristirahat sejenak dari semua kesibukan ini. Tidak berarti saya meninggalkan situs ini selamanya. Hanya istirahat sejenak.

Jadi saya tinggalkan situs ini dan member tercinta berada dalam pengawasan Saket (semoga dia menyelesaikan tugas-tugas saya saat saya berlibur).

Hal terakhir, saya mohon maaf sekiranya ada kesalahan atau perasaan bersalah yang mungkin muncul selama ini.

Dengan penuh cinta. Serenity

Cash N Hits News Site


Source sumber: Serenity, cashnhits's admin

no-minimum.com :: You have a new referral!



Date: Monday, June 10, 2013 at 5:41 PM
Tanggal: Senin, 10 Juni 2013 pada 5:41 sore

From: no-minimum.com
Dari: no-minimum.com

To: taufiks
Kepada: taufiks

Message:

Hello To: taufiks,

Congratulations!
You have a new referral: tungwc
--
Administrator, no-minimum.com

Pesan:

Halo To: taufiks,

Selamat!
Kamu punya seorang referal baru: tungwc
--
Administrator, no-minimum.com

No-Minimum You Have A Referral


Source sumber: Administrator, no-minimum.com



1 comment:

  1. DonkeyMails is a legendary PTC website, since 2005 it has made payments for over $1,900,000 to 750,000+ users.

    ReplyDelete